söndag 9 januari 2011

Tröttis


Så trött, det är helt galet vad jag är trött nu för tiden. Eller, jag är mycket piggare än vad jag var fram till v.15 eftersom jag då bara mådde illa och var som en zoombie. Men jag behöver en liten vila mitt på dagen nästan varje dag för att orka hålla igång hela tiden. Vissa dagar har jag världens energi och sitter knappt stilla alls, och andra är jag helt död..

Jag skulle plugga, började lite, promenerade, gjorde mat, plockade undan disk, åt och skulle plugga igen.. Nej, alldeles för trött och sov istället. Jag gör alltså inte det jag skulle idag! Nyss vaknat och jag lär väl skriva några rader till på fältstudien i alla fall, ge mig lite motivation!!

För att pigga upp mig lite slänger jag upp en magbild från v.20+0, vi har faktiskt inte tagit några nya bilder sedan dess, det börjar vara dags nu! =)

/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett avtryck här!