måndag 24 januari 2011

Sängkläder

Har hittat så fina sängkläder på ellos.se som skulle passa så himla bra i vårt sovrum sen när vi är klara där inne. När Gustav kommer hem från skolan ska jag fråga vad han tycker, kanske klickar vi hem sådana! =) Nu kommer vi ha helt andra färger i sovrummet än innan, förut hade vi mycket svart, grönt och lila. Nu blir det blått, beige, gräddvitt och brunt tror jag. Så några sängkläder som matchar har vi dåligt om!



Är så trött idag, har mått illa också så innan lunchen var jag alldeles kräkfärdig. Mår lite bättre nu men däremot har jag en jobbig huvudvärk. Fortsätter att tvätta vagnen idag, varukorgen är nu ren och i tvättmaskinen ligger liggdelen och tumlas runt. Ska bli så härligt att känna att vagnen är ren och fräsch innan vår bebis ska ligga i den. =) Praktiskt också att man verkligen kan tvätta hela vagnen! Efter maten lade jag mig tillrätta i soffan och då började bebis mysa runt, han trycker sig mot magväggen och sparkar om vartannat, när jag lade händerna på magen och pratade med den fick jag några hårda sparkar. Mysigt! =)

Nu är det dags att börja läsa den engelska artikeln, har så dålig motivation nu när jag är så trött. Men det är allt jag ska göra innan i morgon och det kommer jag helt klart att hinna! =)

/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett avtryck här!