torsdag 20 januari 2011

Här grejas det på!


Pust! Nu blev jag trött. :P

Har vikt tvätt, hängt tvätt och kört igång ännu en tvättmaskin, och tagit hand om disken. Sedan körde jag igång i datarummet med dammtorkning och plockade ur kartonger och ställde i ordning i bokhyllan där inne. En sex kartonger var det att tömma och det känns att man är gravid, att böja sig ned till golvet om och om igen för att plocka upp saker var rätt ansträngande. Jag fick köra med metoden att skjuta kartongerna framför mig för de var alldeles för tunga för att lyfta. Men det gick bra och det är mycket bättre ordning i datarummet nu! =) Bebis var med under hela tiden och sparkade och grejade, mysigt!

Nu kommer Gustav strax hem från att ha skrivit tenta, jag har ju inte kunnat åka iväg och köpa blommor eller något annat roligt åt honom som han gjorde åt mig, så överraskningen får bli att jag fixat i datarummet och plockat ordning på samt dammtorkat hans skrivbord. =) Trodde bebis somnat men så började jag spela musik för honom och nu har han vaknat till igen! =)

Nu får jag vila ett tag, så det så. :D

/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett avtryck här!