måndag 31 januari 2011

Längtar!

Idag har varit en lång dag, en lång fast bra dag! Först skola och jag skulle hämta ut min matematiktenta. När jag kom dit sa hon att de hade dragit tillbaka alla tentorna för att något blivit fel och de skulle rättas om. Eeh jaha? De flesta har ju redan hämtat ut sin tenta, dessutom har vi ju redan fått betyg. Klagade till Lisa som mailade läraren som sa att de endast gällde några distansstudenters tentor. Men vad tusan! När jag skulle gå tillbaka var tentautlämningen redan stängd. Jag får hoppas på bättre lycka i morgon helt enkelt.
Vill ju se min tenta nu!

Efter skolan hämtade mamma och pappa upp mig och vi åkte ut till Sågmyra. Först in på Calimero eftersom jag skulle lämna tillbaka en T-shirt jag fick av mamma i julklapp som det stod "BEBIS" på magen på, eftersom jag redan hade fått en sådan av Gustav. Istället blev det en jättemysig babyfilt som bebis ska få mysa med när han anländer! =) Hittade också en söt liten kofta på REA som bebis ska få, åh vad jag längtar efter bebis! =) Vi kikade också in på Trend och tradition och till min lycka var det 25% rabatt på precis det jag ville titta på! Så en liten ljusstake från CULT design till vardagsrumsbordet blev det. Superfin! =)
Lite fika och babbel på detta så hade jag en supermysig eftermiddag med mamsen och papsen!

Mamma skrattade förresten åt min bakåtlutande vaggande gravidgång! ;)









Superhärlig babyfilt. Jag älskar grönt!








Så söt kofta! =)





Snygg ljusstake från CULT design med nya vårfärgerna!

Hem och äta mat, är nu helt och hållet utpumpad och så trött. Men det är bara att ta sig i kragen och plugga. Ska renskriva basgruppens sammanställning och lämna in på fronter och så har jag några kapitel kvar att läsa igenom i bok nr. 2.
Vill egentligen bara dra täcket över huvudet och sooova!

/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett avtryck här!