onsdag 12 januari 2011

Oj vad jag har räknat!

Jajamensan, det har jag faktiskt! Två tentor har jag gått igenom nu på eftermiddagen/kvällen, den första hade jag bara problem att komma på fler lösning på vissa uppgifter. Det är nog faktiskt svårast, jag räknar ju ut ett tal på det sätt som jag tänker på, tycker det blir jättesvårt att sen hitta på två andra sätt att lösa uppgiften! Den andra tentan fixade jag allt helt själv utan krångel! Det kändes bra =)

En god middag fick jag också. Gustavs hembakta pitabröd med massor av sallad i, tacokryddad kyckling, gräddfil och tacosås. Mums! =)

Back to räknandet, ville få lite mer gjort idag!

/Maria

2 kommentarer:

  1. Vad duktig du är. Borde ha pluggat mer idag jag också, men så blev det inte. Och vilken superkock du verkar ha därhemma :)

    SvaraRadera
  2. Tack snälla du! Jag känner att jag får så lov att vara det nu när jag satte igång så sent, har ju bara räknat sen igår.. Ja, Gustav är en riktig superkock som gör massor av god mat till mig :D

    SvaraRadera

Lämna gärna ett avtryck här!