onsdag 12 januari 2011

Plus, minus, delat med?

Åh vad mys! Underbara lilla skrutt inne i magen, tittade nyss ner på magen och den guppade upp och ned!! (L)

Idag har varit en bra dag, har varit i skolan på räkneövning och lärt mig lite nytt. Kul att få träffa några ur studiegruppen också så man slipper räkna ensam! =) Hem och ätit god lunch, slötittat på datorn och matematikbabblat med Gustav. Fick lära mig något helt nytt av honom med som jag aldrig fått förklarat för mig i skolan tidigare, de måste ha missat den detaljen... Det känns ju lite sisådär när helt nya begrepp tas upp precis innan tentan, jobbigt för de som inte är på räkneövningarna...


Imorgon ska jag hem till Moa så ska vi fortsätta räkna lite, är så bra att kunna fråga varandra när man glömt något osv. Ser fram emot det! =)

Nej, nu ska jag göra mig en mumsig smoothie och fortsätta räkna!

/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett avtryck här!