tisdag 18 januari 2011

v.27+0


Ännu en vecka av graviditeten har gått, går nu i graviditetsvecka 28. =) Den här veckan gick jättefort, alla dessa timmar av tentaplugg gjorde att jag knappast hann tänka på annat. Detta ska firas med simning och sista dagen i skolan för den här kursen. Sen får jag faktiskt ledigt resten av veckan innan nästa kurs hoppar igång!

Har märkt att jag känner sparkar längre ned på sidorna (eller hur jag nu ska förklara), det är särskilt när jag ligger på sidan, då känns det ibland som att bebisen nästan sparkar mot sängen. :P Det känns faktiskt väldigt mystiskt! Men vad det märks att bebisen blir större, jag känner honom böka runt mycket mer, speciellt när jag ska sova och så kan jag känna honom i "hela" magen på två till tre olika ställen samtidigt. Det är så häftigt! Vår bebis <3

Dags att äta lite äggmacka och dricka lite te innan vi drar iväg mot Lugnet!

/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett avtryck här!