söndag 30 januari 2011

Sy skötbädd?

Nu har det pluggats på! Har skrivit klart sammanställningen av intervjuerna och jämfört med den hemska engelska texten. Jag har även läst de utsatta kapitlen i en av de två böckerna som ska läsas till veckan. Det går framåt! Men nu är jag också less! :P

Bebis har bökat runt medan jag pluggat och det gör inte det hela lättare, då tappar jag koncentrationen och vill bara mysa och tänka på bebis istället. ;) Så allt tar så mycket längre tid känner jag!

Har bestämt mig för att jag ska sy en egen skötbädd istället för att köpa en. Den blir både mer unik och så får vi en skötbädd för en billigare peng, och det uppskattas! De skötbäddar vi tittat på har kostat runt 400:-. Behöver dock köpa vaxat tyg och tjock fiberfill, sen blir det kalas! Fanns ett mönster på skötbädd i samma tidning som jag hittade mönstret till blöjförvaringen (mama gravidbibel), superenkelt! =)

/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett avtryck här!