söndag 9 januari 2011

100 dagar!

Det är helt galet, det är 100 dagar kvar till beräknad förlossning, jag menar, imorgon är det bara tvåsiffrigt!! :D Är så lycklig och förväntansfull att det spritter i hela kroppen. Detta var ännu en milstolpe, nästa är vid kommande Bm besök. Fast man sett bebisen, fast man hört hjärtat, fast man känner honom är det svårt att förstå att det faktiskt växer en riktig bebis i min mage och att vi ska bli föräldrar! Lycka! =)


Söndag idag och pluggdag. Vill fortfarande inte ta tag i pluggandet inför salstentan, det är den som känns jobbigast, så idag ska jag jobba lite på fältstudien tänkte jag. I morgon, då är det salstenta"träning" jag måste påbörja. Har inte räknat sen vad som känns som lååångt innan jul och det känns som att jag glömt bort allt! Men, det går som det går. Jag har bestämt mig för att inte gräva ned mig om jag får en omtenta!

Frukosten idag blev en hårdsmörgås med julskinka (vi har fortfarande kvar massor som behöver ätas upp) och en banan -och jordgubbssmoothie. Det är ju så mums!! ;)

/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett avtryck här!