torsdag 13 januari 2011

Färdigpluggat

Nu har jag pluggat färdigt för dagen, gick igenom två tentor till nu på kvällen vilket tog sin "lilla" tid. Var dessvärre rätt trött och slut i skallen redan så en del saker blev bara som en enda sörja i skallen, tur Gustav kunde hjälpa mig att reda ut den. Han har varit supersnäll och lärt mig massor under dessa dagar, hade jag bara försökt själv hade jag fastnat och aldrig lärt mig hur man kan tänka för att komma vidare. Men nu när jag fått hjälp så har jag lyckats med flera tal som jag tror jag annars skulle haft väldigt svårt för. Tack älskling! =)

Bebisen har varit med hela kvällen, har varit jättemysigt att känna hans små bök och sparkar hela dagen idag med tanke på att han varit ganska stilla de två-tre senaste dagarna. =) Foglossningen däremot har varit riktigt jäklig idag. Har gjort superont att gå och nu skulle jag göra en vändning i köket samtidigt som jag började gå iväg och då ilade det till så jag trodde jag skulle tuppa av!

Nu tänker jag mysa i soffan tillsammans med Gustav, en kopp te och en äggmacka innan vi nannar kudde! =)


/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett avtryck här!