lördag 29 januari 2011

Syjunta!

Jajamensan, idag har jag haft en riktig syjunta för mig själv, först sydde jag klart sängkläderna till spjälsängen och sedan tog jag tag i att sy en snygg blöjförvaring jag funderat länge på att sy. Så himla mycket roligare att ha denna hängandes bredvid skötbordet än att stapla alla blöjor på hyllan! =) Tyget kommer från IKEA och jag tycker det är jättefint, massor av färger och mönster som livar upp i en tråkig tvättstuga. Mönstret har jag hittat i en gravidtidning och det var inte allt för svårt även om det var allt bra pillrigt ibland!

Har svårt att få några bra bilder i det tråkiga ljuset från lampan, men det får duga. Ville stolt visa upp min fina blöjförvaring! =)


























Toppen innehåller vadd vilket gör blöjförvaringen mycket stabilare.






Även botten innehåller vadd. Satte såklart dit min fina tygetikett också! =)

Nu ska jag mumsa på lite fil med banan och dinkelflingor innan läggdags!

/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett avtryck här!