söndag 23 januari 2011

Söndag

Vaknade utvilad i morse och kramades lite med Gustav innan frukost. Vad mysigt det var att kika in i sovrummet och se ljuset mot tapeten, det kommer bli superhärligt att vakna upp där inne sen! =) Idag blir lite av en slappdag, planerna är att åka och simma, säga hej till Gustavs pappa som är här i Falun och spelar curling, hämta böcker på biblioteket och handla lite. Annars är det sista dagen innan nya kursen drar igång, så från och med måndag är det plugg som gäller igen. De här dagarna utan skola har varit välbehövliga, förhoppningsvis har jag lite mer motivation att studera den sista tiden innan bebis kommer nu. =)

Bebis har varit lite lugnare igår och idag, självklart oroar jag mig på en gång men samtidigt vet jag att han haft några lugna dagar av och till förut, så det är nog ingen fara. Igår kom han igång lite på kvällen och jag har känt någon liten spark idag också. Bättre att inte hålla på och oroa sig! =)

/Maria

2 kommentarer:

  1. Så länge man känner minst en spark dagligen från vecka 25 så behöver man inte oroa sig har jag hört ev en undersköterska. :)

    SvaraRadera
  2. Det låter lugnande =) Får se om han kommer igång till kvällen sen, han har väl vaggats ordentligt efter all simning.. :P

    SvaraRadera

Lämna gärna ett avtryck här!