lördag 22 januari 2011

Glad tapetserardag!

God morgon! Vaknade av att klockan ringde kl. 8.00 och jag ville inte alls gå upp, det var kallt utanför täcket i datarummet. Gustav hoppade upp på en gång och gjorde sitt bästa för att jag skulle vakna. Jag hade både svårt att somna igår kväll och så var jag uppe för kissning kl. 6.00 och låg då vaken länge och väl innan jag somnade om. Tog mig upp till slut i alla fall och kom ner till Gustav sa till mig att titta ut genom köksfönstret. Då möttes jag av en fantastisk vacker soluppgång bakom grannarnas hustak, så vackra färger! Det gav mig mer energi på en gång. =)



Nu har vi ätit frukost och jag har sprungit runt och plockat lite och tagit en dusch, medan Gustav har slipat och dammsugit inne i sovrummet och håller på att måla taket så vi är redo för tapetsering sen, för snart kommer Gustavs mamma hit!

/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett avtryck här!