torsdag 20 januari 2011

Pingu

Har kikat runt på nätet på bebissaker och det finns så himla mycket fint! Men det jag fastnat för är Pingu som jag älskade när jag var liten. Detta finns på önskelistan! Men jag får nog nöja mig med någon/några av dessa Pingu-saker, med vår studentekonomi kan man ju inte välja och vraka hur som helst. :P













Trämobil
















Babyfilt













Vagnleksak













Pekbok
















Påslakanset

















Snuttefilt













Skötbädd



Tyvärr är det ju så att så fort det är en "känd figur" på sakerna så kostar de mer.. Och skötbädden som jag så gärna ville ha får jag glömma, den är för lång mot bänkskivan vi ska ha skötbädden stående på sen. Tur det finns många olika fina! =)
Men visst är de här grejerna helt otroligt söta!? =)

/Maria

1 kommentar:

  1. Jag älskar Pingu!
    Min bebbe kommer nog att få en hel del pingugrejer, hittills har jag köpt ett babygym med Pingu, det är så himla sött!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett avtryck här!