torsdag 13 januari 2011

Vilken dag!

Ja, jag är helt slut nu. Men på ett positivt sätt. Blev en jättebra förmiddag och eftermiddag med Moa och Johanna, vi räknade massor i flera timmar, mellan 11 och halv 4 höll vi på. Det tycker jag var riktigt bra jobbat! =) Mycket roligare att räkna ihop och kunna ta hjälp av varandra!

Bebisen har varit livlig hela dagen idag, Moa frågade som alltid om bebisen rörde på sig. Innan den här dagen har han alltid hållit sig stilla när jag träffat Moa, men idag bökade han runt lite så både Moa och Johanna fick känna. =) Inga riktiga sparkar, mest lite bökande. :P Moa som frågat om man kan känna sen den dagen jag sa att jag var gravid, fick äntligen känna bebisen! :D



Efter räknandet åkte jag och simmade, helt underbart skönt! Foglossningen har gjort väldigt ont idag, särskilt när jag går. Men simma gick jättebra, konstigt att det gör så mycket ondare att gå.

Så nu är jag både slut i skallen och kroppen och ska snart få lite korvgryta och ris i magen som min alldeles egna mästerkock lagar! ;)



Förresten slog det mig idag.. Det är tenta I MORGON, den har alltid känts så långt borta men nu är det verkligen dags, då började nervositeten komma smygandes...

/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett avtryck här!