onsdag 19 januari 2011

Vill ha bebis!

Vilken tröttis jag är! Hade supertrevligt hos Therese, vi pratade bebis och graviditet hela tiden medan Ronja-bus lekte omkring oss. Tänk när jag och Gustav har en liten buse som är jättelycklig och jättearg om vartannat! Mys ska det bli! :D Nu på kvällen har vi lyssnat på gubben från Trygg Hansa, vilket var rätt bra, nu vet vi lite mer och har blivit lite mer uppmärksamma på vad man ska titta på när man jämför försäkringar. Så får vi se vad det blir i slutändan. =)

Gustav lagar mat, idag blir det budget med pasta och falukorv vilket inte alls är så dumt! Men jag äter såklart stekt majs och sallad till! ;) Stekt majs tillsammans med stekt falukorv är mums! :P


Efter allt prat om förlossning och första tiden med bebisen med Therese idag blir jag alldeles sjuk! Längtar så till det är vår tur! =) Än så länge får jag mysa med bebisens bök och sparkar i magen, och det är inte alls dumt! <3




/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett avtryck här!