torsdag 27 januari 2011

Huvudvärken

Den här dagen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, sedan efter frukost har jag haft en hemsk huvudvärk som vägrar försvinna! Tog en promenad tillsammans med Gustav och bebis i magen, superhärligt! Men huvudvärken var envis och fanns kvar ändå, har sett till att äta som jag ska och dricka mycket vatten, men dumma huvudvärk ger inte med sig. Det har slutat med att jag legat i soffan eller sängen mest hela tiden och blundat, för somna kunde jag inte heller. Jag fick helt enkelt skippa simningen idag, men i morgon, då ska vi tusan simma! Snälla Gustav kollar bok åt mig på biblioteket på skolan för han skulle ju dit ändå, snart kommer han hem och myser med mig! =) Nu ska jag lägga ifrån mig datorn, får ont bakom ögonen av att titta på skärmen...

Ett "klaga av mig" inlägg blev det här. :P

/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett avtryck här!