måndag 10 januari 2011

Blottad och snopen


Haha, ja så kändes det faktiskt. Jag och bästaste Zara skulle simma, vi tyckte det gick in väldigt mycket ungar med deras föräldrar men tänkte att det är väl simskola eller något då. Hade en stund innan kikat in till bassängen och det såg ut som vanligt. Så vi bytte om, duschade av oss och var redo att gå in och simma. Ute vid bassängen möts vi av hur mycket ungar som helst och en tjej som säger "-Tyvärr är hela bassängen bokad idag.." Snopna satte vi oss i bastun istället och snackade skit, men vi var ju så taggade på att få simma. J*kla skit!

Kunde de inte ha satt upp en lapp vid ingången eller i omklädningsrummet så man slapp gå in, byta om och blöta ned sig i onödan och allt. Klart man inte tänker att man först måste kolla på internet om det går att simma eller ej. Jag betalar ju tusan dyra pengar varje månad för att få simma..! Aggressiva gravidhormoner ska dom på Lugnet passa sig för! ;)

Gustav håller på att laga köttfärssås och snäckor (alltså pastasnäckor), jag brukar lugna ned mig när jag får lite mat i magen. =)

Tack Zara för idag, det var ju riktigt mys ändå! <3

____________________________________

Kikade in på Lugnets hemsida, det står INGENSTANS att hela simbassängen var bokad idag! Hur ska man då kunna veta? Ska man alltid behöva ringa dit och fråga innan man åker dit? Sånt här gör mig irriterad!

/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett avtryck här!