söndag 30 januari 2011

Positiva söndag

Vilken härlig söndag! Sista söndagen i januari, snart välkomnar vi februari och att vi kommer ännu närmare babytajm! =)

Efter jag ätit frukost i morse överraskade jag Gustav som satt och tentapluggade med pannkakor och jordgubbar. Medan jag stod och stekte dem lyssnade jag och magen på musik och bebis dansade runt. Mums blev det i alla fall! Sedan tog jag mig ut på en rask promenad medan Gustav var ute och sprang. Vilket härligt väder! Solen skiner och det var inte alls kallt, milt och härligt väder. Har haft problem att gå snabba promenader på sista tiden då jag brukar få sammandragningar då jag går för fort, men idag gick det bra och jag var helt röd i ansiktet när jag kom in! :P En dusch senare och nu sitter jag här och tänkte ta tag i pluggandet inför måndag. Känner mig så positiv idag, vilket känns helt underbart med tanke på att jag känt mig nere de senaste dagarna.



Det här är vad mamma ser när hon tittar ner. Hej då fötter, vi ses till våren! =)

/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett avtryck här!