söndag 23 januari 2011

Varmchoklad med fluff


Varm choklad med marschmallow fluff var ju supermums! :D Det var nästan som vanliga marschmallows, bara mycket kladdigare! Och så smälte det i chokladen. Drack en stor kopp och känner mig alldeles varm och full i magen, så nu ska jag slumra lite i soffan tror jag.. Tror bebis vaknade till av sockret också! =)

När jag gör varmchoklad gör jag så som mamma lärt mig. Allt som behövs är mjölk, kakao och socker. Bara att smaka av så det blir så starkt som man vill ha det! Hur enkelt och mumsigt som helst, som mamma säger så ska det vara "Riktig varmchoklad". =)

/Maria

1 kommentar:

  1. Hej Maria!
    Pyjamaserna kommer från H&M finns i 3 olika sorter.. säls i 2pack :D Kul spara din blogg så jag kika in till dig :D Kram Anna

    SvaraRadera

Lämna gärna ett avtryck här!