onsdag 19 januari 2011

Ledig!

Vilket härligt väder det var ute idag! Solen skiner och det är vacker frost på träden.

Låg som en död sill i sängen i morse och ville inte komma upp, när Gustav kom ur duschen sa han att jag skulle titta ut och genast kändes det lite bättre. =) Idag är jag LEDIG! Det känns jättekonstigt, jag är ledig utan att behöva har ångest för att jag egentligen inte borde unna mig ledigt. Nu har jag ingen skola på några dagar, ska verkligen försöka slappna av under dessa dagar. Det kan behövas! =)

Idag blir en mysig dag, först lite tvätt, sedan en promenix i solen. När Gustav kommer hem från skolan ska jag åka till Therese och hälsa på henne och supersöta Ronja, och Alex såklart om han är hemma. =)I eftermiddag kommer det någon från Trygg Hansa och informerar om försäkringar eftersom jag tecknat en gravidförsäkring där, kan alltid vara bra att lyssna på så man vet vad de har att erbjuda. =)

Tror bebis sover nu på morgonen, eller det tar jag tillbaka, fick precis en spark! ;) Det verkar vara full fart på nätterna för när jag ska sova och när jag vaknar till under natten brukar jag alltid känna honom. Mysunge!

/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett avtryck här!