fredag 28 januari 2011

Mysbebis!

Kvällen igår var konstigt, huvudvärken gav sig inte och jag kände mig alldeles febrig. Somnade kl. 21.00 och det var välbehövligt! Dessvärre vaknade jag vid kl. 23 och låg vaken till 00.30, sedan vaknade jag kl. 6 och låg vaken länge och väl, vilket inte var något vidare då klockan skulle ringa kl. 7. Så nu är jag både pigg och trött i en enda blandning, men huvudvärken är mycket bättre tack och lov! =)

Bebis var supermysig igår, när vi tittade på film var han alldeles stilla, så lade Gustav handen på magen och då började han trycka sig mot och sparka mot de ställena där Gustav höll handen. Sedan innan jag skulle sova och vi låg och tittade på magen, då började han också greja där inne efter Gustav tagit på magen. Han kanske ville säga hej till pappa? =) Han tryckte sig mot magväggen så att halva magen stod rätt upp! Det såg jätteroligt ut och han gjorde det flera gånger lilla mysen. Det märks att han blir större hela tiden, rörelserna blir starkare och annorlunda och så kan man känna lite av var han är i och med att magen blir stenhård på vissa ställen ibland. :D

Nej, nu ska jag dra iväg till min VFU och göra intervjuer!

Tjingeling! =)

/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett avtryck här!