söndag 30 januari 2011

Säger god natt.

Fick helt plötsligt en släng av världens förkylning. Har varit tät i näsan flera dagar och hostan har blivit värre under de senaste dagarna, men nu kände jag mig helt tjock i pannan och febrig och sen kom huvudvärken. Låg i soffan ett tag och efter maten blev det lite bättre. Har nu läst i bok nr. 2, men usch vad mycket det var att, ca. läsa 260 sidor. Hittills har jag läst ett kapitel om "jaget". Tagit reda på disk så det är fint i köket och ska nu ta mitt pick och pack (anteckningsblock, penna, glasögon och bok) och lägger mig i sängen och fortsätter läsandet ett tag till innan sovdags. Blir en lång dag i morgon, först skola och sedan ska nog jag och mamsingen ut till sågmyra en sväng, sedan hem och mera plugg!

Det var så roligt för ett litet tag sedan när jag halvlåg i soffan med magen i vädret och Gustav stod i dörröppningen och pratade med mig. Bebis började sparka runt för fullt därinne och medan jag tittade på Gustav såg jag hur magen hoppade i ögonvrån. Mys är det! =)

Natti natti gott folk!

/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett avtryck här!