torsdag 20 januari 2011

Min andra lediga dag!

I natt har jag sovit många timmar! Skönt! Såklart har jag vaknat om vartannat och vid kl.4 var jag tvungen att upp och kissa och låg sedan vaken i säkert en timme. Men sammanlagt fick jag ihop rätt många timmar ändå! =) Men vilken värk jag haft i höfterna i natt, det har knappt gått att ligga på sidan, vilket jag tycker är bekvämast. Och nu när jag klev upp kände jag hur mycket ryggen värkte. Dags att simma igen skulle jag tro! Det är det enda som hjälper! Får se om jag väntar till imorgon då jag ska simma med Zara eller om jag tar mig iväg redan idag när Gustav skrivit tenta klart.

Ännu en LEDIG dag idag! =) Ska tvätta någon maskin till och i morgon ska jag börja tvätta alla bebiskläder vi har, så de är redo att användas sen! Jag ska också tvätta allt tyg som sitter på vagnen och bädda i ordning den. Mysigpysigt! <3 Idag ska jag nog ge mig på att tömma kartongerna som står i datarummet också, det skulle vara skönt att ha det ur världen!

Men först ska jag äta frukost!

/Maria

2 kommentarer:

  1. Visst är det skönt att vara ledig! Men man är inte van, så man vet knappt vad man ska hitta på under dygnets alla timmar... Plötsligt känns en dag mycket längre än vad den har gjort förut! ;) Simma lugnt! Kramar

    SvaraRadera
  2. Ja verkligen! Man plockar lite här hemma och så, men timmarna går faktiskt mycket saktare =) Vi får passa på att njuta! Kramkram

    SvaraRadera

Lämna gärna ett avtryck här!