fredag 21 januari 2011

Supersparkar!


Vilken härlig morgon... Vaknade med torkat dregel på på kinden och hoppades på att Gustav inte hade tittat på mig något. Japp, jag är en superdreglare på nätterna. Och tyvärr har Gustav vittnat detta otaligt många gånger.. :P Han säger att jag är söt! =) Tur är väl det, han hade ju lika gärna kunnat tycka jag varit äcklig.. :P Känner mig precis som på bilden. ;)

Som om att det inte var nog med det, jag låg i sängen och pratade om spjälsängar, vaggor och korgar och viftade med händerna och så välte jag ned hela glaset med vatten under "sängbordet" som för närvarande är en pall. Och på golvet låg en massa olika laddare och Ipoden, men det klarade sig! Fick en härlig kommentar av Gustav också "Se det på den ljusa sidan, nu har du något att skriva om i bloggen". Haha! =)

Förresten fick jag väldens sparkar igår, eller sparkar, lillen måste nästan gjort volter där inne. När jag låg i sängen och läste så hoppade verkligen hela magen till så tidningen nästan flög iväg! Haha! Det var de starkaste sparkar jag fått hittils! =) Det måste väl vara ett tecken på att han mår bra där inne. =)

Nu ska jag äta lite frulle och sedan bär det iväg till tippen, till biblan, till Lugnet för träning, till apoteket och till affären. Pust! :P

/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett avtryck här!