tisdag 31 januari 2012

3 saker så här på morgonen

1. Den där djävulska träningsvärken i låren och ljumskarna. Jag trodde aldrig jag skulle ta mig ur sängen i morse, och än värre upp från golvet med W i famnen. Ja, det är ju såklart en bra värk. Men fy bubblan vad ont det gör alltså. Längdskidorna bär ansvaret för detta.

2. Luggen. Efter allt hår jag tappat under tiden jag ammade har jag nu en massa korta hårstrån som sticker fram under den övriga kalufsen. Men nu har det blivit lite illa och virveln jag har i luggen gör det inte bättre!


3. Söt unge i torskåpet. Det är Ws nya grej, att krypa in är jättekul, att ta sig ut är däremot inte så lätt..



2 kommentarer:

  1. Wow, har ni torkskåp? Lyxen i det alltså!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi hade sådan tur att det stod ett gammalt ett här i huset när vi flyttade in. Inte särskilt snyggt, men det fungerar i alla fall! :)

      Radera

Lämna gärna ett avtryck här!