lördag 7 januari 2012

Gå själv med lära-gå vagn


Igår provade vi lära-gå vagnen som W fick av mormor och morfar i julklapp. Han har gått vid den ett par gånger tidigare men inte alls hunnit med och varit stadig nog att hålla sig upp. Men igår, då gick det undan! Han gick själv, fram och tillbaka på nedervåningen (självklart vände han inte själv). Jag blev helt till mig, tänk att lilla, lilla William kan gå med vagnen helt själv. Och vilken milstolpe sen! Idag har han även lärt sig att resa sig upp vid den. Hej vad det går!



Förresten det där jag sa om att plocka bort julgranen. Ja det gick väl lite sisådär. Allt pynt är bortplockat, men vi har liksom inte masat oss ut i garaget och hämtat kartongerna ännu. Så granen står där den står. Idag, då ska den bort. Ut i garaget med mig..

3 kommentarer:

  1. Oj, vad duktig han är!
    Hoppas att mina föräldrar kommer hit snart, så Elly får hem sin, har en känsla av att den kommer att komma till användning!

    SvaraRadera
  2. Oj, vad fort det går! Grattis, då har ni en rätt vild tid framför er. ;)

    SvaraRadera
  3. Fifi: Ja det är han verkligen, det går verkligen undan nu! Den kommer hon garanterat gilla!!

    Lisa: Haha, jaa jag har insett det. Nu är det mycket passande!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett avtryck här!