söndag 22 januari 2012

Studie-pepp

Igår kväll slog det mig. Det är ju nu på måndag det är dags!
Att börja plugga igen alltså.
Nervositeten är obeskrivlig, men det ska nog gå bra. Gustav har visat mig Connect och jag har tittat på instruktionsfilmen. Det ska bli riktigt kul imorgon när det drar igång. Frågan är bara hur det ska gå med den där lille busen jag har här hemma. I morgon har jag tur att mamma kommer hit och tar honom en del av tiden jag har seminarium, men sedan ska hon till jobbet. Ja, det här blir spännande. Tur det finns en mute-knapp säger jag bara! ;)

6 kommentarer:

  1. Spännande!
    Och det kan säkert vara lite trixigt ibörjan, men du hittar säkert smarta lösningar. Ofta klarar man mer än vad man tror!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är det verkligen! Det är himla kul att vara igång i alla fall! :)

      Radera
  2. Woho, spännande, lycka till!
    Jag är rätt säker på att du kommer fixa det galant, bara du får lite rutin på det.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du! Det är kul att vara igång igen nu! :)

      Radera
  3. Hoppas första dagen blir lyckad! ^-^

    SvaraRadera
  4. Tack! Den var inte alls dum måste jag säga! :)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett avtryck här!