torsdag 19 januari 2012

När lusten infinner sig..

.. Ja träningslusten alltså. Kl. 22.20 tittar jag på klockan och inser att jag i alla fall inte kommer att somna på en gång, och bestämmer mig för att köra ett pass Zumba och lite styrkeövningar efter det.

Nu ligger jag nyduschad och nerbäddad i sängen och är sådär skönt trött i kroppen som man är efter träning. När jag tänker på myskvällen jag haft tillsammans med mamma efter hon lagt William för första gången. Vi hade lite av ett Desperate Housewives maraton då vi såg de senaste två avsnitten tillsammans (nej vi kan inte se på DHW utan varandra) och jag plockade fram chokladkakan och åt inte en endaste bit. Mycket, mycket stolt men mest förundrad över att jag faktiskt hade den motståndskraften..

Men nu, Nu ska här sussas!

1 kommentar:

  1. Oj, det var inte dåligt att orka träna så sent! heja!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett avtryck här!