torsdag 26 januari 2012

Upp och ner - Ner och upp

Den här dagen blev inte alls som den skulle. Jag skulle passa på att åka till Högskolans bibliotek, då G kunde vara hemma på förmiddagen, och läsa en bok som endast finns som kurs ref (eftersom det är alldeles för sent att beställa den nu..). Men den boken hade någon annan så det var bara att masa sig hem igen. Sen blev liksom inget som det skulle. Jag skulle röra på mig massor hade jag tänkt, eftersom jag fick ett anfall av tycker-synd-om-mig-själv känslor och låg i soffan och åt choklad och salta mandlar innan läggdags igår. Istället kom lillebror och hans kompis på besök, så hängde vi med dem till mammas salong och åt lunch - från Max. Ja ni hör ju. Det blev inget plugg eller tränande gjort här inte.

Ända tills jag kom hem igen, då tog jag mig i kragen och gick ut på "skrikpromenad" och när W somnat körde jag igång ett 20 minuters pass Zumba och gjorde lite styrkeövningar. Sedan satte jag mig och läste det lilla jag hade fått tag i ur den där boken.
Så det blev visst ganska rättvänt till slut ändå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett avtryck här!