onsdag 18 januari 2012

Onsdag

Jag kan med stor lättnad berätta att W sova hela natten (förutom en timme där vid kl. 1 då han lekte rövare mellan oss i sängen) och att det inte rör sig om magsjuka. Jag vet inte varför det blir så där? Det har nämligen hänt en gång förut för ett par månader sen. Då också på kvällen, fast på skötbordet.

Idag har jag och lille W varit hos mamma och busat. Eller W har busat, mormor har varit lite krasslig och jag har mest varit trött och gjort i ordning mat. Men vi har helt klart haft det mysigt, och så gav vi G lite studiero här hemma.

Slänger upp några bilder från dagen så det inte blir ett allt för tråkigt inlägg!




8 kommentarer:

  1. Skönt att ni slapp magsjuka! Vi går nästan bara och väntar på att det ska bryta ut här hemma, tycker vi klarat oss himla länge ifrån det..
    (Fasen, MAN SKA JU INTE SÄGA SÅ! Lovar att jag får sota för det imorgon..)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja verkligen! Nej,man ska visst aldrig yttra sig om bra saker för då vänder det illa kvickt! :P

      Radera
  2. Nico har också dragit några såna där spyor vid olika tillfällen. Verkligen som en fontän och man ba "men hjälp, vart fick det där plats i magen?!"..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja fy, man tycker så synd om de små!

      Radera
  3. Så vackra tulpaner. jag ville köpa tulpaner igår - men darling fattade inte grejen - det blev en massa godis istället. Nästa gång ska jag köpa tulpaner!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är fantastiskt vackert med tulpaner!

      Radera
  4. Gud, vad skönt att det inte var magsjuka! Hellre en nattpigg bäbi än en magsjuk!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett avtryck här!