torsdag 5 januari 2012

Bissingen - bissingarna

Så här på morgonkvisten utförde jag projekt "Fota-Williams-första-tand" och det var inte det lättaste vill jag lova.
Jag satt beredd med kameran för när han börjar prata kikar tanden fram. Det gällde att snabbt få fokus och knäppa när bissingen var framme. Det gick lite sisådär. Fokus hamnade oftast fel i all hast, eller så fick jag fokus rätt precis när han stängt munnen igen.


Det här var det bästa jag kunde åstadkomma och man ser ju tanden, det är ju det viktigaste. Man ser nästan skymten av tand nummer två också, och visst ser det ut som framtänderna i överkäken är på god väg nu också. Det är så himmelens sött med små bebiständer att jag blir alldeles rosafluffig bara av att titta på dem!

2 kommentarer:

  1. Ja det är jättekul att få upp korten ist för att ha dem i album eller i datorn! :)

    Men guuuud så sött med små bissingar!

    SvaraRadera
  2. Frida: Verkligen! Ja de är så söta :D

    SvaraRadera

Lämna gärna ett avtryck här!