lördag 28 januari 2012

Pluggarnas lördag!

Idag har jag passat på, och pluggat häcken av mig (ursäkta ordvalet). Men jag har fått mycket gjort idag när G varit ledig. Så både måndagens och tisdagens seminarium är nu under kontroll och reflektion inlämnad osv.
Mycket bra, om jag får säga det själv!
Vi tog en kort promenad då jag hade kameran i högsta hugg. Vi har en uppgift då vi ska göra ett bildspel, det är naturen som står på schemat och tema det får vi välja själva. Jag valde färger, färger som finns på vintern. Ja, det var väl lite sisådär lätt att kunna ta så roliga bilder, särskilt med det urtråkiga ljuset som var ute idag. Jaja, här är ett litet urplock! Dock ska jag ha 20-25 bilder, det är alltså bara att fortsätta fota..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett avtryck här!