måndag 30 januari 2012

Inget, okej nästan inget, kan stoppa den lille busen..

.. Inte ens en back fylld av leksaker!

Idag hälsade vi på i mammas salong så hon plockade fram leksaksbacken åt William. William lekte på och var så nöjd. Han stod vid min stol och höll i sig i backen, så fick han syn på en leksak som låg på andra sidan av backen. Så tittade jag bort för ett par sekunder och när jag tittade dit igen såg jag att han låg uppepå backen med leksaken i handen, för den fick han tag på! Han såg ut som ett litet flygplan med både armar och ben utsträckta åt olika håll. Gå runt, vad är det liksom? Det såg för himla kul ut och det var så synd att jag inte hade någon kamera i närheten!

För övrigt så promenerade jag med William i vagnen bort till mammas salong, så 8,5 km fick jag ihop. William var dessutom hur glad och nöjd som helst i vagnen, precis som förr. Receptet? Vänd vagnen så han får se framåt. Det var en tanke jag hade när jag var ute på skrikpromenad och både mamma och Jos tipsade om det. Det verkar minsann fungera (om det nu inte blir sådär att bara-för-att-man-säger-att-något-gått-bra-så-ska-det-helt-plötsligt-gå-på-skit, hoppas inte)! :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett avtryck här!