torsdag 19 januari 2012

Toa-pappers massakern

Det går inte att lämna lille W utom synhåll inne på toaletten. Vänder man sig om i 5 sekunder har han genast tagit sig fram till toapappret och startat sin massaker! Det här är vad som hände under tiden jag städade toaletten (jag lät honom hålla på för att få städa klart, och sen fick jag så klart lov att fota också, haha). Han har jätteroligt och nya favorit-lekrummet är numer toaletten. Ja, så fort man sätter ner honom på golvet i hallen när vi kommit innanför dörren så kryper han dit. Lille tok!




Ja, det där är toaletten som behöver renoveras, bara i fall någon funderar över vår stil..

8 kommentarer:

  1. Haha...sådär ser det ut om vi glömt att stänga toadörren för katterna. Världens roligaste leksak.

    SvaraRadera
  2. Känner igen det där! Jag kan inte ha papperat där det ska vara, utan har det i hyllan. Elly vill nämligen inte bara leka med det, utan ska helst äta upp det...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha! Toktjejen där, toapapper kan väl ändå inte vara så gott!

      Radera
  3. Kan verkligen inte fatta varför toapapper är så hemskt himla spännande? Förstårt inte! Men alltså, bättre än toaborsten som Kajsa har som favvoleksak där inne, hon gör liksom ALLT för att få tag på den, och jag kräks lite av blotta tanken.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, det är ett mysterium! Nämen usch, haha! Toaborsten vill man ju själv knappt ta i! ;)

      Radera
  4. Haha i den där åldern är de överallt! jag läängtar verkligen NOT *skratt* =)

    Ska försöka ta mig an din utmaning om jag finner tid att sitta en längre stund i morgon =)

    Kramar!

    SvaraRadera
  5. Haha! Ja snart är det er tur! :)

    Vad roligt! Ser fram emot att läsa den!

    Kram

    SvaraRadera

Lämna gärna ett avtryck här!