lördag 28 januari 2012

Är det helg så är det! Eller..

Den här veckan, då jag börjat plugga igen och då Gustav är på praktik och liksom arbetar en heltidsvecka, ja då kändes det lite extra att det är helg. Lite fint faktiskt att helgen blir så speciell då veckorna är lite mer fulltecknade.

Igår kväll slog vi på stort och såg två avsnitt Castle, jag åt massor av apelsinchoklad och baconchips, vilket jag självklart ångrade i efterhand. Men det var ju himla mysigt och gott att goffa i sig!
Ikväll fortsätter goffandet då vi har planerat att se på film tillsammans och äta pizza framför Tvn efter W somnat. Jag vet inte när vi gjorde det senast.
På veckodagarna blir det inget kvällsmys framför Tvn tillsammans, för då ska vi båda passa på att plugga, träna, städa, ja ni förstår nog. Så den här helgen blev liksom alldeles speciell då vi båda bara hade sådant sug efter mys i soffan.

Sen hur bra det är för figuren, ja det var ju en annan sak. Jag får helt enkelt ta tag i det i veckan!

4 kommentarer:

  1. Tack söta du :D
    Åh, nu blev jag sugen på bananchips och choklad, men det kan jag ju glömma nu ;)

    SvaraRadera
  2. Passa på att goffa framför TV:n på helgen du! Lite måste man unna sig :)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett avtryck här!