fredag 20 januari 2012

Shopping

Näst intill hela dagen har spenderats på stan tillsammans med mamma och William, och så pappa på slutet. Vi hade en riktigt fin dag och gjorde massor av fynd. Gillar halva REApriset och 70%, då kommer man hem med massor av fint till en billig peng. Nöjdast är jag med nya gardinerna till vardagsrummet. Det blev så himla fint! Jag hittade även tyg som jag ska sy gardiner till köket av. Som jag letat efter det, och nu har jag hittat det perfekta tyget. Det kommer att bli kalas! Ska nog allt slå till och att ta en bild (någon dag då det är städat här hemma) och visa för er!

Det är alldeles för roligt att förnya hemmet.. ;)

4 kommentarer:

  1. Köpte också nya gardiner igår - röjde runt nere i Ullared. dagen ska användas till att möblera om och göra om lite här och var hemma. Spännande.

    SvaraRadera
  2. Men visst är det konstigt?! Ska fråga om det på BVC till veckan så får vi se vad de säger... Inte roligt iaf:(

    Visst är det kul att pyssla i hemmet! :)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett avtryck här!