lördag 7 januari 2012

Fina ute-lördag!

Mamma ringde och berättade att isen nedanför deras hus var så fin och att folk var ute och åkte långfärdsskridskor i den sköna solen. Så vi packade ihop våra långfärdsskridskor och åkte dit. Vi hade en riktigt fin dag. Isen var helt spegelblank.


Jag och G åkte skridskor och W åkte pulka tillsammans med sin mormor, morfar, morbror och hundarna som promenerade på isen. Så himla fint!Att G sa åt mig att jag kunde vara med i Special Olympics, med betoning på special, var en helt annan sak. Det beskriver väl ganska väl hur han tyckte det såg ut när jag åkte.. Men det var faktiskt bara andra gången jag stod på ett par långfärdsskridskor, och första gången var för 2 år sedan. Jag tyckte i alla fall att jag var duktig! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett avtryck här!