söndag 8 januari 2012

Vårkänslor?

Jag börjar känna lite sisådär att "Nu har ju julen varit och allt, kan vi inte ta lite vår nu? Så det inte är så nedrans halkigt när man ska ut och gå till exempel?". Eller alltså, samtidigt skulle man ju vilja ha lite vinter. Men detta eviga velande fram och tillbaka? Nej, då föredrar jag vår! Och vad är inte vår om tulpaner!? Dessa finingar fotade jag hemma hos mamma och pappa igår (Ni kanske redan förstått att jag älskar att fota blommor?).


Nu packar jag ihop datorn och kryper ner i sängen där jag kan fortsätta drömma mig bort om sol och icke-isiga gator. Nattinatt alla!

2 kommentarer:

  1. Tulpaner kan vara det bästa jag vet, och om jag jobbade med nyårslöften så skulle ett löfte helt klart vara att alltid ha minst en bukett tulpaner hemma hela våren.
    Du fotar hemskt bra, grymt faktiskt för att inte haft kameran längre än ett par veckor. Jag har haft min i över ett år men kan fortfarande ingenting.. det kanske också borde ha varit ett löfte. Att lära mig min kamera. Haha.
    Godnatt! :)

    SvaraRadera
  2. Lisa: Ja tulpaner är fantastiska! Det borde varit även mitt nyårslöfte!
    Nämen tack så mycket! :) Jag kan egentligen ingenting och kör mest på auto. Haha!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett avtryck här!