tisdag 10 januari 2012

Go' frukost!

Den där känslan då man vaknar och man inser att man mår så dåligt att det enda man vill är att somna om och vakna igen en annan dag, ett annat år, då man är frisk igen. Det var längesedan jag var så här förkyld och jag hade visst glömt bort hur jobbigt det var. Att samtidigt roa en bebis då det känns som att man själv ska ramla ihop, inte helt lätt. Tur att G har hemstudier idag.

G och W är på BVC. Jag är så ledsen för att jag inte kunde följa med, jag brukar ju alltid åka. Sen är det ju värsta höjdpunkten och jag har längtat i månader. Men, det var bara att stanna hemma, både för min skull och alla andra barn på BVCs skull. Sen känns det rätt konstigt att G och W har åkt iväg utan mig..


Jag har i alla fall passat på att äta en riktigt god frukost framför Tvn, i lugn och ro, alldeles själv. Det var inte igår! Natruell yoghurt med päron och kanel (har lärt mig att kanel är en riktig superkrydda!), ett ägg (snarare en äggvita), en kopp te, ett glas Multichi, och ett stort glas vatten.

Nu väntar jag spänt på att få veta vad W väger och hur lång han blivit! :)

12 kommentarer:

  1. Krya på dig, kompis! Försök att vila så mycket du bara kan (hur lätt det nu är med en liten vilding i huset). Vi hörs! :) Kram, kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! haha, ja jag ska försöka! Kram!

      Radera
  2. Svar
    1. Tack! Ja lite synd om mig är det faktiskt..

      Radera
  3. Krya på dig sötnos, killarna fixar det nog galant :)
    Puss! ♥

    SvaraRadera
  4. Usch, hoppas du mår bättre idag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja tyvärr inte, men det är nog på bättringsvägen nu..

      Radera
  5. Jag åt frukost för en gång skull idag, brukar aldrig hinna, men idag hade jag lite sovmorgon. Blev en orange frukost, havtorns juice + nyponsoppa. Detoxen funkar bra. Just nu äter jag lunch på ett café i gbg, linssoppa.

    SvaraRadera
  6. Smarrig frulle! Krya på dig!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett avtryck här!