torsdag 12 januari 2012

Krypa, stå och gå!


Efter lunchen idag då lille W kröp omkring hittade han en bit pasta (som han fått pilla med under lunchen) under sin matstol. Han kröp fram till den, men istället för att ta den så reste han sig upp mot stolen. Sedan skulle han ta den. Han höll i sig med en hand, böjde på knäna och försökte nå pastan. Vilket han också gjorde. Men då flyttade stolen på sig lite och W insåg att man kunde gå med den som stöd. Haha. Det går verkligen i ett här hemma! :)

8 kommentarer:

  1. Haha gulle! Och vilka himla fina bilder du tar, inser att jag har mycket att lära av min kamera.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja han är himla söt! :)
      Tack så mycket! Jag har mycket att lära mig med, jag kör på auto! :P Det är nog mest objektivet som gör det!

      Radera
  2. Oj hjälp vad det går undan! Har lite svårt att föreställa mig att vi också snart är där :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja verkligen! Man var inte alls beredd på att han skulle kunna så mycket helt plötsligt! Ja, snart är det er tur med! :D

      Radera

Lämna gärna ett avtryck här!