tisdag 24 januari 2012

Plugg, gravidbyxor och en aldrig-mera-liten-bebis!

Har haft en hemmadag med massor av plugg. Eller massor var väl att ta i. Om man säger såhär: Man får ta alla chanser man får. Som när W sover en liten lur eller är nöjd med att leka själv ett litet tag. Jag ligger inte efter och det är helt klart huvudsaken!

Dagens outfit; grön-vit randiga mysbyxor/långkalsonger från POP (ja man kan ha en gravidmage i dem, men det har inte jag och de är lika sköna i alla fall!).

Tittade lite extra noga på W idag när han lekte och det slog mig att han blivit så stor. Kikade på gamla bilder och Har han verkligen varit så liten!?. Han kan så mycket, men det är inte bara det, han ser annorlunda ut, han har liksom fått sitt eget utseende och inte bara en bebis utseende. Då slog det mig också att den riktiga bebistiden verkligen är förbi, nu kommer han ju bara bli större och större. Det är nästan så jag vill backa bandet och ta om det en gång till!


4 kommentarer:

  1. Skönt att du inte ligger efter! Det gör jag, haha, men ska nog lyckas hämta upp (hoppas jag :S..)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe, nu ligger jag efter istället. Så det kan gå! :P

      Radera
  2. Ja, det är lite sorgligt att den där spädistiden är över faktiskt.

    SvaraRadera

Lämna gärna ett avtryck här!