tisdag 3 januari 2012

Det sista av julen



Innan vi packade ner granen ville jag prova fotografera lite med det nya objektivet. Det är förresten väldigt passande att packa ner granen nu, för just idag har W lärt sig krypa ordentligt. Fort går det, och granen, den har legat illa till flertalet gånger idag.

Bilderna hade helt klart varit finare om vi hade haft en riktig gran..

Och för att tala om något helt annat. Ni vet den där uppgiften jag lämnade in, igår fick jag betyg på den. Jag lyckades kamma hem ett VG, vilket känns särskilt konstigt eftersom jag inte alls var nöjd egentligen. Men.. Heja mig!!

5 kommentarer:

  1. Ja heja dig! Fina bilder också!

    SvaraRadera
  2. Grattis till VG!
    Jag tycker ofta det var så när jag pluggade, att när jag inte kände mig alls nöjd, då fick jag alltid VG minsann...

    SvaraRadera
  3. Just det...kanske dags att städa bort allt julpynt och hoppas på att våren kommer snart.

    SvaraRadera
  4. Lina: Verkligen!

    Lisa: Tack snälla du!

    Fifi: Tack! Ja det är konstigt det där. När man känner sig riktigt nöjd kan man istället få sämre betyg!

    Tina: Ja, det är väl det nu.. Lite vår skulle inte alls vara dumt nu!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett avtryck här!