söndag 22 januari 2012

Festen

Det visade sig att jag kunde föra mig på fest, jag kunde prata om väldigt mycket annat än William. Men såklart kom han upp flertalet gånger under kvällen.! ;) Det var väldigt skönt att liksom inte "bara" vara mamma för en kväll, utan även en vän som var på en fest. Men flera gånger kom det över mig att stackars William som inte har sin mamma och pappa hemma. Så pratade jag med mamma som tillsammans med pappa var barnvakt (jag var ju tvungen att höra hur det gick några gånger) och allt gick så bra, William sov så gott i sin säng. Han hade det ju jättebra även fast mamma och pappa var borta. Så skönt att veta!



Jo, nog känns det lite tungt i huvudet idag. Men jag drack inte särskilt mycket, så fort jag kände av det där "suset" så bytte jag till vatten. Det var en mycket bra val av mig, för jag var trött nog idag ändå.. Kvällen var fantastiskt trevlig!

6 kommentarer:

  1. Vad kul att du hade roligt!

    SvaraRadera
  2. Säger som Jos! Har tänkt en del på det där hur det skulle vara att gå på fest/gå ut, vad jag skulle prata om och så, det känns jättekonstigt! Men nån gång blir det väl av :)


    Vad fin du var förresten!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det var faktiskt himla skönt när man väl slappnade av och det var lite kul med en rejäl utflykt från "det vanliga" livet för några timmar! :)

      Tack snälla du!

      Radera
  3. Värst pinglan ju! Kul att du hade en fin kväll!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nämen gulle dig! Tack! :) Ja det var fint!

      Radera

Lämna gärna ett avtryck här!