fredag 20 januari 2012

Fredag


Denna fredag peppar vi inför examensfest. Eller festen är i morgon, men jag känner mig redan peppad som inte varit på fest på jag vet inte hur länge! Först blir det examensfika för fina Moa som är färdig lärare och sedan examensfest hos fina Zara som blivit färdig sjuksköterska. Vilka tjejer! :)

Så idag, idag ska jag till systemet (dra-mig-baklänges). Inte för att jag känner mig särskilt sugen på alkohol, men G kanske vill ha något och så kanske lusten infinner sig när man väl är där. Mamma och Pappa ska vara barnvakt. Pappa ska även skjutsa oss. Det kommer att gå så bra. William är så himla trygg med sin mormor och känner igen henne så väl att han flinar upp sig så fort han ser henne och vill komma till henne på en gång. Det är så skönt att det finns någon fler än bara mig och Gustav som det fungerar med! :)Igår la ju hon honom också och det gick lika smidigt som när vi gör det. Men, lite läskigt är det såklart. Den här barnvaktsrutinen har man liksom inte riktigt kommit in i ännu..

6 kommentarer:

  1. Vad roligt med examen, är du helt klar nu?
    Ja, angående LCHF får vi se, det känns lite sådär att bara äta fett... Vem har sagt att jag inte vill träffa dig? ;)
    Är du ledig nåt under helgen eller kanske till veckan? :) puss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, jag har en och en halv termin kvar..
      Hehe, tänkte att du menade alla! ;)
      Till veckan kanske vi kan ses? Puss

      Radera
  2. Härliga tulpaner. Hoppas du får en fantastisk helg!

    SvaraRadera
  3. Tack detsamma, tjejen! Håll ut för det dröjer inte länge förrän det blir din tur... :) Vi ses imorgon! Kram, kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej nu är målet inom räckhåll känner jag! :) Ses i morgon!! Kram

      Radera

Lämna gärna ett avtryck här!