måndag 23 januari 2012

Bajs luktar päron - Päron luktar bajs?

Det händer alltid samma sak, det slår faktiskt aldrig fel.
Att då jag tagit fram päron till William så kommer jag alltid på mig själv med att tänka att det luktar bajs. Att nu har nog William bajsat. Nehene, det var visst päron det luktade. Nästa gång det står mosade eller skivade päronbitar på bordet sitter jag där och tänker att nu har William bajsat igen, bajsade inte han nyss? Nej just ja. Det var ju päron det luktade!

Är det bara jag som har en mystiskt luktsinne, eller ska jag vara lyckligt lottad som har en bebis vars bajs har en doft av mosat päron?

3 kommentarer:

  1. Kikar förbi idag igen och lämnar lite tassavtryck efter mig!
    Hoppas du har en lika fantastisk dag som jag har i solskenet :)


    -----------------------
    ..::Fotobloggen om vikt & träning utan gym och dieter::..

    SvaraRadera
  2. Eh, du är nog lyckligt lottad när det gäller din sons bajsdoft! Ellys bajs luktar då inte päron, utan…hm, kan inte ens komma på nåt att likna det vid.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe! Då ska jag alltså bara vara glad då! ;)

      Radera

Lämna gärna ett avtryck här!