lördag 19 februari 2011

2 månader kvar

Nu närmar det sig verkligen. Idag är det 59 dagar kvar till BF och precis 2 månader! Jag går alltså in i åttonde månaden nu, känns verkligen som en milstolpe! =) Att säga att nu är det två månader kvar gör oss både alldeles pirriga och lyckliga samtidigt som man blir lite skräckslagen. Om ungefär två månader kommer vi verkligen att vara en familj med en liten bebis! Underbart och hur ska vi hinna förbereda allt? Jag har inte tid att plugga nu, jag måste förbereda för bebis ankomst! ;)

Är det nu man kan börja kalla sig höggravid? Jag känner mig höggravid med min stora mage och bakåtlutande hållning, inte att förglömma min vaggande gångstil! :P Och värre kommer det att bli här på sluttampen skulle jag tro.

Vill också säga ett stort Grattis till Ida som för ett par dagar sen födde en liten pojke! Åh, så mysigt, jag är så glad för er skull och ska bli så kul att få träffa er sen! I sommar ska vi ha mys med våra bebisar! =)

/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett avtryck här!