tisdag 15 februari 2011

Dagens mage!

Dags för några nya magbilder nu, dessa är tagna idag i väldigt dåligt ljus, ni får ha överseende med det. Magen den växer, det känns och jag kan absolut inte se under magen så att säga. När jag syr brukar Gustav skratta åt mig för varje gång jag lämnat sybordet har jag fullt av trådar under magen som jag inte sett och borstat bort. Har även märkt att jag står och trycker magen mot diskbänken när jag diskar för att komma närmare, ibland märker jag det med att jag puttar runt på saker som ligger där eller att jag trycker så mycket att det börjar göra ont. Det är inte lätt med en stor mage man inte är riktigt van vid. ;)





Det händer grejer!


















Skillnaden under de senaste fyra veckorna.

Mina fogar gör ondare än någonsin just nu, ibland kan jag knappt gå, ibland knappt sitta, ibland knappt kissa. Väldigt jobbigt och har varit så här de senaste dagarna, hoppas det lugnar ned sig igen!

/Maria

1 kommentar:

  1. Mormors lille prins växer och frodas, nu snart så får man pussa på han och snusa...mys...

    SvaraRadera

Lämna gärna ett avtryck här!