måndag 14 februari 2011

Alla hjärtans dag!

Idag är det alla hjärtans dag och det ska vi fira med en riktig myskväll. Gustav ska laga enchiladas och till efterrätt ska vi äta en mumsig "tårta" med maräng och grejer. Till kvällen finns även fruktsallad eller ost och kex. Mys ska vi ha och se på film tillsammans med magen. =)

Vi kom i säng sent igår då jag satt och läste kurslitteratur till klockan var över 1. Upp tidigt och åka till skolan där jag haft en heldag. Hämtade äntligen ut min mattetenta också och jag hade fått VG på två uppgifter och G på de andra två. Nöjd! =) Jag är så otroligt trött idag och det har varit en kämpig dag med ryggont och foglossning. Bebis har sparkat och bökat runt massor idag, lille mysen! =)

Önskar er alla en underbar alla hjärtans dag!

/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett avtryck här!