onsdag 2 februari 2011

8:e bilden

En person som du saknar.



Här skulle jag vilja lägga in en bild på min älskade mormor som jag saknar så oerhört mycket varje dag, fortfarande. Men jag har ingen bild inlagd på datorn. Det var många år sedan hon gick bort, men jag kan fortfarande komma ihåg hur det kändes att krama henne och hålla hennes hand. Jag kan fortfarande gråta hysteriskt över att hon inte finns här på jorden längre. Bilden på syrener får representera mormor, för jag vet att hon älskade syrener! Jag saknar dig mormor!

/Maria

2 kommentarer:

  1. Vackert skrivet... fick en tår i ögat när jag läste... Mormor var underbar!
    Kramar Mamsen

    SvaraRadera
  2. Visst är det svårt att mista någon som har stått en så nära? Det spelar ingen roll hur många år det har gått, man kan fortfarande bli ledsen och känna saknad, även om det blir lite bättre med tiden. Stor kram till dig!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett avtryck här!